לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    בדיקת ותחזוקת ציוד כיבוי אש בכל הארץ

    בשל הסכנות הרבות הקשורות באש ועשן, קיים הכרח תמיד לוודא את תקינות הציוד והמערכות השונות. מיגון אלקטרוניקה מציעה ללקוחותיה שירות של תחזוקת ציוד כיבוי אש מדן ועד אילת, עוסקת בתחום 28 שנים, ומעניקה שירות מקצועי ואישי לחברות קטנות וגדולות גם יחד, ללקוחות פרטיים, מוסדות ממשלתיים ועוד.

     

    אמנם על פי החוק יש לבצע בדיקות שנתיות עבור תקינותן של מערכות כיבוי אש במרבית העסקים (קיימים סוגי עסקים מעטים, אשר אינם נדרשים בהתקנת מערכות אש ועשן), אך מומלץ גם לבצע תחזוקה שוטפת ובדיקות שגרתיות. עסקים רבים, ארגונים וחברות שמעניקות שירות לאלפי לקוחות, אף יבחרו לבצע בדיקות חצי-שנתיות באופן קבוע. זאת, מכיוון ומבנים גדולים – לפעמים יהיו צריכים להיות מצוידים במערכות אש מורכבות יותר.

     

    תחזוקת ציוד כיבוי אש ועשן

     

    במידה והמבנה מכיל מערכות כיבוי אש משוכללות ומורכבות, גובר ההכרח להסתייע בשירות של חברה מקצועית. מיגון אלקטרוניקה עוסקת בתחום של מערכות אש ועשן עשרות שנים, ומבצעת את הבדיקות בהתאם למכון התקנים הישראלי. ניתן לשכור את שירותינו עבור בדיקות של עמדות כיבוי אש הפזורות במבנה, בדיקת ציוד כיבוי אש הכוללת ווידוא תקינות ספרינקלרים, גלגלון מים ושילוט, תחזוקת מטפים ועוד.

     

    בדיקת ציוד וכיבוי אש -מיגון אלקטרוניקה

     

     

    בדיקת מטפים תכלול את וידוא הלחץ במטפים השונים וגם את מילוי המטפים – אם נדרש לכך. נוסף על כך, תחזוקת מטפים עשויה גם לכלול צביעה של המטף וחידושו. במידה וקיים צורך, אנשי המקצוע שלנו יחליפו את כל החלקים הנדרשים להחלפה במטף (במידה וקיימים חלקים פגומים). 

     

    מה עוד כוללת בדיקת ציוד כיבוי אש ועשן?

     

    ניתן להסתייע בחברת מיגון אלקטרוניקה עבור בדיקות של זרנוקי כיבוי אש הנועדו למטעי חקלאות גדולים, בדיקות של מערכות אש ועשן במפעלי ענק, בבניינים משותפים ועוד. השירות של חברת מיגון אלקטרוניקה ניתן בכל הארץ ותוך מתן יחס אדיב ומקצועי, בצמוד לתקנות המוגדרות בחוק, ולתקנים אשר מגדירים מהי בדיקת ציוד כיבוי אש ומה בדיוק היא כוללת.

    בדיקת ציוד כיבוי אש ועשן - מיגון אלקטרוניקה


    כחלק מהליך תחזוקת ציוד כיבוי אש ועשן, נבדקים גם ארונות כיבוי האש במבנה, עמדות העזרה הראשונה שאמורות להכיל אביזרים לשעת חירום ושריפה, נבדקים ברזי הכיבוי במבנה ועוד. זכרו, כל מבנה אשר מכיל מערכות כיבוי אש ועשן, מחויב על פי החוק לחזקן ולוודא את תקינות המערכות באופן שבשגרה.

    חברת מיגון אלקטרוניקה משרתת לקוחות רבים ומשמעותיים בשוק הישראלי, אשר בוחרים לבצע בדיקת ציוד וכיבוי אש באופן קבוע – בסיוע החברה. המקצועיות אותה החברה מספקת ללקוחותיה בפריסה ארצית, היא מקצועיות חסרת פשרות, וניתן להסתייע בשירותי החברה גם עבור התקנת מערכות כיבוי אש משוכללות – על פי התקנים המוגדרים בחוק.

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם:

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button