לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    בדיקת מערכות כיבוי אש

    מהי בדיקת מערכות כיבוי אש?

     

    בדיקת מערכות כיבוי אש היא בדיקה שמטרתה לוודא שמערכת כיבוי האש פועלת באופן תקין וראוי. אם אתם חושבים שתוכלו לבצע את הבדיקה הזאת בעצמכם, הרי שאתם טועים. בדיקת כיבוי אש היא בדיקה שחייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע שהוסמכו לכך על ידי מכון התקנים. במסגרת הבדיקה, בודקים את תקינות המערכת ובמידה ולא, מדווחים על כך ללקוח ומתקנים את התקלות. בכדי שהבדיקה תהיה מקצועית ויעילה, יש לבחור באנשי מקצוע איכותיים ומנוסים.

     

    לא משנה איזו מערכת כיבוי אש מותקנת אצלך בעסק, במוסד החינוכי שאתה עומד בראשו או בכל מקום אחר, אתה ודאי יודע שכל פרק זמן כלשהו,  הנך מחויב גם באופן חוקי וגם באופן מוסרי לבצע בדיקה יסודית של מערכת הכיבוי, בכדי לוודא שהיא פעולת באופן המצופה ממנה. בכדי לבצע בדיקת מערכות כיבוי אש, כדאי מאוד לבחור באנשי מקצוע המומחים ביותר בתחום הבדיקות הללו, בכדי שיבדקו את המערכות כראוי ויתנו לך את האישור הרלוונטי לך. אם אתם מחפשים את החברה שתעניק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום הנ"ל, הכירו את מיגון אלקטרוניקה בע"מ.


    בדיקת מערכות כיבוי אש - מיגון אלקטרוניקה


    מדוע חשוב לבצע בדיקת כיבוי אש
    ?

     

    מערכת כיבוי אש היא מערכת איכותית וחשובה, אשר מטרתה היא למזער כמה שניתן את השריפה המתחוללת במקום ובעיקר להתריע עליה ולאפשר לכל מי ששוהה במקום, לצאת מהמקום בבטחה. כאשר המערכת אינה פועלת באופן מלא או חלקי, היא לא תזהה מצב של שריפה ולכן גם לא תתריע עליו, דבר שיכול להסב נזק רב, לרבות פגיעה משמעותית ברכוש ובחיי אדם. לכן, בדיקת מערכת כיבוי האש (וגם תחזוקת מערכות כיבוי אש על פי כל התקנים הנדרשים) היא בדיקה חשובה מאוד, ראשית כל בכדי לוודא שהמערכת פעולת באופן תקין ותתריע במקרה הצורך באופן ראוי על שריפה. ושנית, בכדי שהמקום יוכל להתנהל באופן תקין, יש להוציא אישורים המעידים על תקינות המערכת, עבור הגורמים הרלוונטיים. למידע על הוצאת אישור כיבוי אש לחצו כאן.

     

    בדיקת כיבוי אש על ידי איש מקצוע מוסמך לכך לפי מכון התקנים - מיגון אלקטרוניקה

     

    תמונה: rioblanco / 123RF Stock Photo

    מדוע חשוב לבצע תחזוקת מערכות כיבוי אש כמו שצריך?

     

    על פי הדרישות של רשות הכבאות וחברות הביטוח, יש חובה בהתקנת מערכות להתראה ולגילוי אש ועשן, וזאת על פי תקן 1220 חלק 2. כעבור שנה מהיום שבו מותקנת מערכת הכיבוי, חלה חובת ביצוע בדיקת ותחזוקת מערכת כיבוי האש. כמו כן, לאחר מכן, מדי שנה יש לבצע תחזוקה מקיפה למערכות כיבוי האש ולקבל על כך אישור מהחברה המבצעת.

     

    מיגון אלקטרוניקה פועלת בענף כיבוי האש מעל 28 שנים ומציעה שירותי תחזוקת כיבוי אש לפי התקנים הנדרשים בחוק. אנו מוסמכים לביצוע בדיקת ותחזוקת מערכות כיבוי אש על ידי מכון התקנים. אל תהמרו על החיים שלכם, של העובדים שלכם או של הלקוחות – דברו איתנו ונגיע לבצע את הבדיקות הנדרשות ואת התחזוקה הראויה למערכות הכיבוי שלכם.

     

    לבחור בטובים ביותר עבור בדיקת ותחזוקת מערכות כיבוי האש שברשותך

     

    חברת מיגון אלקטרוניקה בע"מ תצבע בעבורכם בדיקת כיבוי אש באופן המקצועי ביותר, תוך קפדנות יתרה. לאחר ביצוע הבדיקה, תוכל להרגיש בטוח שהמקום שלך מוגן באופן מספק וכן, תוכל להגיש את האישורים הנדרשים לך.

    בחר במיגון אלקטרוניקה בע"מ לשם בדיקת כיבוי אש מקצועית ותחזוקת מערכות כיבוי האש שלך ותוכל לוודא שהמקום עליו אתה אחראי, מוגן באופן הראוי ביותר מפני מצבים של שריפה.

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם:

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button