לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    ביקורת שנתית לכיבוי אש לפי החוק

    אש היא אויב סביבתי וגם מהווה סכנה לאדם. בשל כך, על פי החוק, יש לבצע ביקורת כיבוי אש שנתית על המערכות, ותמיד להקפיד על קיום תחזוקה שוטפת של מערכות גילוי האש והעשן. הקדימו תרופה למכה, והקפידו על ביקורת אש שנתית שניתנת על ידי חברה עתירת ניסיון.

     

    ביקורות שנתיות למערכות אש שונות, במידה ומבוצעות על ידי חברה מקצוענית, עשויות למנוע כשלים עתידיים-פוטנציאליים לא מעטים. באחריותם של הארגונים, החברות ובתי העסק – לתחזק את מערכות גילוי האש והעשן באופן שוטף, ובבחינה החוקית יש לבצע ביקורת שנתית לכיבוי אש, שתכלול בדיקה של מערכות האש על ידי תפעולן, על ידי מדידת לחצים במטפים, וידוא תקינות המערכות הכוללות שקיימות בבית העסק ועוד. לא פחות חשוב, הוא נושא חברות הביטוח – שדורשות את הביצוע של ביקורת אש שנתית לבתי העסק או הארגונים.

     

    מה בודקים במהלך ביקורת כיבוי אש שנתית?

    במהלך ביקורת שנתית לכיבוי אש בבניין משותף או בכל מבנה אחר, למעשה מוודאים את התקינות הכוללת של כל מערכות כיבוי האש הנמצאות במבנה. נוסף על כך, מוודאים גם את נושא השילוט בבית העסק או בבניין המשותף. על השילוט להיות ברור, מכווין ומדויק. בעת הקריאה, אנשי המקצוע שלנו יערכו סיור מקיף בכל המתחם, כך שבמידה וקיימים שלטים ישנים ובלויים, או שלטים מקולפים וכאלו שניזוקו במהלך השנה, תבוצע החלפתם. החוק מחייב את החלפת השילוט ותקינותו, בדיוק כשם שהוא מחייב את בעלי המבנים בתקינות מערכות כיבוי האש.

     

    ביקורת שנתית כיבוי אש בבניין משותף


    תמונה: rioblanco / 123RF Stock Photo

    מערכות כיבוי אש עשויות לכלול גלגלונים באורכים שונים, מטפים מסוגים שונים וגם ספרינקלרים. כל אלו נבדקים במהלך ביקורת שנתית לכיבוי אש, ולוחות חשמל נבדקים גם הם. במהלך ביקורת כיבוי אש בבניין משותף ובבתי עסק, נדרש התפעול של המערכות, בכדי לוודא שאכן הן יפעלו בשעת חירום, חס וחלילה. במידה וקיים גלגלון כיבוי אש במבנה, נדרשת פתיחתו בשטח מתאים, תפעולו והזרמת מים לכל אורכו. זאת, בכדי לוודא את תקינות הגלגלון, כמובן.

    אישור תקינות מערכות ומתן אישורים עפ"י התקן הישראלי  

    חברת מיגון אלקטרוניקה היא מבין החברות הוותיקות בתחום של התקנות מערכות מתח נמוך, והיא פועלת כבר למעלה מ-28 שנים תוך הקפדה מתמדת על השירות המקצועי ביותר, וללא שום פשרות. החברה מספקת שירותים קבועים עבור בתי עסק קטנים וגדולים בפריסה ארצית, ובין לקוחות החברה נמנים משרדים ממשלתיים, גורמים משמעותיים בשווקים השונים ואלפי לקוחות פרטיים.

     

    במידה וקיימת הדרישה, מיגון טק מבצעת ביקורת כיבוי אש בבניין משותף ובבתי עסק, במבנים השייכים לארגונים וחברות, בבתים פרטיים ועוד. האישורים בעבור תקינות מערכות כיבוי האש, ניתנים על ידי החברה – אשר רשאית לבצע ביקורת שנתית לכיבוי אש במבנים על סוגיהם.

     

    יש לזכור, ביקורת שנתית נועדה בכדי לוודא את התקינות של המערכות, בכדי שבשעת חירום לא תצטרכו להסתמך על המזל. בבחינה החוקית, מרבית בתי העסק בארץ מחויבים להתקנת מערכות כיבוי אש ומחויבים לביקורת שנתית. 

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם:

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button