לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    ציוד כיבוי אש

    כפי שנוכחנו בכך לא מעט בשנים האחרונות, שריפה עלולה לתפוס אותנו בכל מקום ובכל זמן. זה עלול להיות קצר חשמלי שהתלקח והתפתח לשריפה, סיגריה שלא כובתה לגמרי, אש שאוחזת במגבת מטבח, שמיכה שנפלה על תנור חימום ועוד אינספור אפשרויות וסיכונים, שהמשותף לכולם הוא היכולת המינימלית שלנו למנוע אותם בזמן אמת. כאשר פורצת שריפה בתוך מבנה (בית, דירה, משרד, בניין משרדים או בניין מגורים), בחלק מהמקים ציוד כיבוי אש הוא הפתרון שיעזור לכם להפוך את הקערה על פיה, או, לפחות, במקרים החמורים יותר, לפחות יאפשר לכם את לעכב את השריפה ולצמצם את חומרתה עד לבואם של לוחמי האש.

    ציוד כיבוי אש - בדיקת מטפים לכיבוי אש ותחזוקתם - מיגון אלקטרוניקה

    ציוד לכיבוי אש בבניין – מה הוא כולל?

    ראשית, נתחיל בכך שאין דבר כזה "זהיר מידי", במיוחד בכל הנוגע לסיכוני ונזקי אש. כך, שבעצם, ניתן לצייד בניין בכמויות ענק של ציוד לכיבוי אש. יחד עם זאת, קיימים מספר פריטי ציוד שחייבים להיות בכל בניין (בניין דירות או בניין משרדים):


    • מטפים לכיבוי האש

      מרבית המטפים מגיעים בשני הגדלים – 3קילו ו-6 קילו. מכאן,מתחלקים המטפים לסוגים שונים על פי חומר הכיבוי שהם מכילים: מטפים שחומר המילוי בהם הוא גז (כפחמן דו חמצני, הלון), מטפים המכילים אבקה לחניקת האש או מטפים העושים שימוש בקצף. יש לבדוק את המטפים בתדירות של לפחות אחת לשנה ולהקפיד לבצע מילוי חומר הכיבוי על פי הנדרש.

    ציוד לכיבוי אש בבניין לעסק - מיגון אלקטרוניקה

    • צינורות כיבוי 

      הצינורות מתחברים אל ברז כיבוי במתחם הבניין או אל רכבי הכיבוי ונוטים להתבלות במהלך השנים, ולכן הם דורשים בדיקה תקופתית.

    • גלגלוני כיבוי

      גלגלונים מהווים חלק בלתי נפרד מציוד כיבוי האש. הצינורות הגמישים המגולגלים על כננת ועשויים גומי או PV, אף הם מצריכים בדיקה תקופתית שוטפת.

    ציוד כיבוי אש הנחוץ לעסק

    בבואכם לבחור את ציוד כיבוי האש לבית העסק שלכם, תרצו להתייחס ל-5 קטגוריות הציוד השונות:

    • צינורות מים

    שיטת כיבוי שנחשבת למיושנת, יחסית, אבל יחד עם זאת ליעילה מאד. תוכלו להתקין צינורות במקומות אסטרטגיים לאורכו או לרוחבו של החלל, כך שבמקרה שריפה תוכלו להתחיל בכיבוי עוד לפני הגעתם של לוחמי האש.

    התקנת גלאי עשן - מיגון אלקטרוניקה

    • מערכות גילוי אש / עשן (גלאים)


    עוד בטרם אתם מתחילים בפעולות הכיבוי, תצטרכו להיות בטוחים כי יש לכם את היכולות לגלות את השריפה המתרחשת מוקדם ככל האפשר. מסיבה זו. חשוב להתקין מערכות גלאים הרגישות לעשן או לשינויי טמפרטורה, שמסוגלות לזהות את השריפה בשלבי התהוותה הראשונים, ותוך כדי כך, לספק לכם התרעה מוקדמת שעשויה להציל חיים ורכוש.

    • מטפים

    כאשר פורצות התלקחויות מקומיות (למשל במטבח הומה אדם ורוחש בעבודה), שימוש במטף כיבוי יאפשר לכם להשיב את המטבח לשגרת עבודה מלאה בתוך דקות ספורות.

    • מתזים

    כיום, על פי חוק, מחויב כל בעל עסק להתקין בבית העסק או במשרד מערכת מתזים (ספרינקלרים) מקצועית שתספק פרישה

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם:

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button