לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    מערכות גילוי אש

    תוכן עניינים

    בין אם אתם זקוקים להתקנת מערכות גילוי אש לעסק, או שמא להתקנת מערכות גילוי עשן לבית, מומלץ כמובן לשכור לשם כך את המקצוענים ביותר, היות והתקנת מערכות גילוי אש ועשן עשויות גם להציל חיים במקרים מסוימים.

    מערכת גילוי אש הנה הכרחית כמעט בכל בית עסק (ישנם עסקים בודדים אשר אינם נדרשים להתקנת מערכות גילוי וכיבוי אש), ומעבר לכך שהתקנת מערכות גילוי עשן עשויות להציל חיים, הן גם גורמות לתחושת הביטחון שאותה אתם מחפשים בעבור עצמכם ובעבור הלקוחות והעובדים שלכם. כל לקוח שנכנס לעסק שלכם ושם לב שבית העסק מצויד כיאות במערכת של גילוי אש ועשן, הוא בהכרח לקוח שירגיש בטוח יותר. חברה מומלצת עבור מלאכה זו, היא חברה אשר מספקת את השירות האישי, הטוב והאמין ביותר. ואם הוא גם ניתן בפריסה ארצית, בכלל מצוין.

    מערכות גילוי אש ועשן

     

    מיגון אלקטרוניקה בע"מ מלווה אתכם בנאמנות כבר שנים בתחום זה

     

    חברת מיגון אלקטרוניקה, היא חברה אשר פועלת למעלה מ-28 שנים, ומקפידה על עשייה מוקפדת הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור עסקיים, תוך מקצועיות שאינה מתפשרת גם על הפרט הקטן ביותר. אנו מעניקים ללקוחותינו שירות בפריסה ארצית, מדן ועד אילת. אנו מלווים חברות רבות בתהליך ההתקנה של מערכות גילוי אש במשרדיהן, תוך הקפדה על הנהלים והתקנים המחמירים בתחום. כמו כן, אנו משווקים גם מטפי אבקה, למקרה שאתם זקוקים לאפשרויות כיבוי ידניות.

     

    איך עובדות מערכות גילוי וכיבוי אש?

     

    מערכות גילוי וכיבוי אש פועלת במספר מישורים. ראשית, הן מאפשרות להתריע באמצעות צליל חזק על המצאות עשן או פחמן דו חמצני הנפלט לאוויר בשלבים הראשונים של דליקה. באם לא כובתה השריפה, ניתן להגדיר את המערכות השונות להפעיל מתזים ולפזר חומרים המכבים את השריפה. בנוסף, אזעקות מיוחדות המופעלות על ידי גלאי חום ולהבה, מסייעות לפנות את הנמצאים בחללים המסוכנים במהירות.

     

    איזו מערכת גילוי אש ועשן כדאי לכם להתקין?

     

    ניתן לצייד את בית העסק בסוגים שונים של מערכות גילוי אש ועשן, ודרישות החוק משתנות בהתאם לבית העסק, מיקומו, סוג הציוד שהעסק מחזיק ומאחסן וכדומה. אם נצלול קצת יותר לעומק לגבי מערכות גילוי וכיבוי אש ספציפיות, בהחלט ניתן למנות למשל ספרינקלרים, אשר כולנו מכירים כאמצעי כיבוי אש במקרה שריפה. ניתן להתקין ארונות כיבוי אש, גלגלון כיבוי אש ועוד. בכל התקנה של מערכת גילוי אש ועשן, כמובן וקיימת סיסטמה מאוד מדויקת שיש לעקוב אחריה, והנחיות המוגדרות על פי החוק, חברות הביטוח ועוד. אין אפשרות להתקין מערכות כיבוי אש באופן שרירותי, מפוזר ולא מתוכנן כיאות.

    מערכות גילוי אש

    במידה ונדרשת התקנת ספרינקלרים, יש לקחת בחשבון כי מדובר במשימות אשר מיועדות אך ורק עבור מי מאיתנו אשר בקיאים בסוגי התקנות אלו, ורוכשים את הניסיון הנדרש עבור המלאכה. ניתן להתקין מערכות גילוי וכיבוי אש מסוגים שונים מלבד הספרינקלרים, ומומלץ לקבל את הייעוץ הנכון בעת התקנות ציוד מסוג זה.

     

    מה חשוב לקחת בחשבון כאשר רוכשים מערכת גילוי אש ועשן?

     

    לפני הזמנת מערכת לגילוי אש חשוב לוודא כי החברה המספקת את המערכת הנה בעלת ניסיון בהתאמה לחלל בסדר גודל של הארגון או הבית שלכם, ומכירה על בוריין את הדרישות של מכבי האש על מנת להעניק למקום רישיון עסק.

     

    בנוסף, יש לבחור חברה המשווקת מוצרים איכותיים ואמינים, שלא יתחילו לפעול במקרי סרק כמו עישון בשטח המיועד לכך, או, לחילופין, לא יפעלו במקרה חירום. חברה בעלת ניסיון ואחריות תוכל ללוותכם לאורך שנים, ולבדוק את תקינות המערכות באופן שוטף על מנת לוודא שגם לאחר שנים לא יאכזבו.

     

    התקנת מערכות גילוי אש


    תחזוקת מערכות גילוי עשן ואש

     

    חברת מיגון אלקטרוניקה, היא אחת מהחברות הותיקות ביותר בתחום המיגון לעסק ולבית, כך שניתן להסתמך על החברה במאת האחוזים עבור בדיקות ותחזוקה של מערכות גילוי אש. על פי החוק, נדרשת בדיקה של המערכות כל מספר שנים, אך אם תואילו לבצע בדיקות ותחזוקה שוטפת של המערכות, תוכלו למנוע נזקים עתידיים במערכת – שגם יעלו בהתאם בעת התיקון.

     

    אין ספק שתחזוקה שוטפת של מערכות גילוי עשן עשויה להוביל להקטנת הבלאי והנזקים, כך שאל תחכו עד שחלקים במערכת יחלידו ו\או יישברו, הואילו לזמן את חברת המיגון עבור תחזוקה ובדיקות במועדים קרובים יותר מאשר המוגדרים על ידי החוק. בשורה התחתונה, ככל שתקפידו על תחזוקה שוטפת, כך תשלמו פחות על תיקונים בעתיד. 

     

    מערכות גילוי אש פתוחות

     

    ניתן להתקין את כל סוגי המערכות לגילוי אש המתקדמות והפתוחות, וחברת מיגון אלקטרוניקה עובדת עם המערכות לגילוי וכיבוי אש המוכרות והטובות ביותר בשוק: קוגר, סימפו, בנטל וחברת טלפייר. מדובר בחברות המספקות ציוד גילוי וכיבוי אש חדיש ואמין, וההתקנה של מוצרי חברות אלו כבר בוצעה אצל אלפי לקוחות מרוצים (פרטיים ועסקיים), שנהנים מתחושת ביטחון מוגברת.

    מדובר בבטיחות שלכם ובביטחונכם האישי, בביטחון לקוחותיכם והמשפחות שלכם, כך שמומלץ לא להתפשר בעת שכירת החברה הנכונה עבור התקנת מערכות גילוי אש ועשן.

     

    לייעוץ מקצועי והתאמת המערכת המושלמת עבורכם – התקשרו עוד היום למיגון אלקטרוניקה בע"מ בטלפון 03-5033726 או השאירו פרטים בטופס.

    שאלות ותשובות גילוי אש

    האם חברת מיגון מוסמכת להתקנת/תחזוקת מערכות גילוי אש?

    חברת מיגון הינה חברת מוסמכת להתקנת ותחזוקת מערכות גילוי אש ופועלת בתחום מזה כ28 שנים

    באיזה איזורי שירות ניתן לקבל שירות מחברת מיגון?

    חברת מיגון פועלת בפריסה ארצית וניתן לקבל שירות בכל חלקי הארץ

    איך אדע איזה מערכת גילוי אש מתאימה לי?

    הצוות שלנו ידע לייעץ לכם באופן מקצועי בהתאם לצרכים ולהתאים עבורכם את המערכת הגילוי הנכונה לכם

    איך אפשר לקבל הצעת מחיר למערכת גילוי אש?

    אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר לקבלת הצעת מחיר בעבור המערכת

    דירוג
    5/5

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם:

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button