לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    התקנת מערכות גילוי אש

    חברת מיגון אלקטרוניקה הינה מהחברות המובילות בענף גילוי אש, ועוסקת בתכנון התקנה ותחזוקה של מערכת גילוי אש ועשן על פי התקן הישראלי. חברת מיגון אלקטרוניקה מחויבת לשירות מהיר ואיכותי ולהתקנה מקצועית של מערכות כיבוי אש ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש בציוד האיכותי ביותר ומתן תשומת לב לחידושים האחרונים בענף. החברה הינה מוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי לביצוע בדיקות תחזוקה והנפקת האישורים המתאימים לצורך רישוי עסקים.
    .

    חברת מיגון אלקטרוניקה מבצעת:

    • ביצוע התקנת מערכות גילוי אש ועשן על פי התקן הישראלי.
    • ביצוע התקנת מערכת כיבוי אוטומטית לארונות חשמל על פי התקן הישראלי.
    • ביצוע בדיקות שנתיות והוצאת אישורים על פי התקן הישראלי.
    • ביצוע בדיקות והוצאת אישורים למטפי אבקה בהתאם לתקן הישראלי.
    •  

     

    התקנת מערכות גילוי אש - מיגון אלקטרוניקה

     

    מערכת גילוי אש ועשן – תפקיד כיום זה ברור לחברות גדולות וגם לאנשים חובה להתקין מערכת גילוי אש ועשן, בבית או במשרד. בבית או במשרד, התפשטות של אש זה דבר מסוכן וכמובן לא נעים, לכן חשוב להתקין מערכת גילוי אש. מערכות גילוי אש יש את יכולת התרעה בפני דלקה, מערכת גילוי אש פועלת כאשר יש זיהויי של אש או עשן, על ידי התקנת מערכת גילוי אש ועשן, אפשר להיות בטוחים, מדוע? אפשר להרגיש תחושת ביטחון כי התקנה של מערכת מאפשרת מילוט מהמבנה כלומר, המערכת מתריעה בפנינו על אש ואנחנו יכולים להגן על עצמנו. מערכת גילוי אש היא הדרך הטובה ביותר שתספק לנו הגנה בשעת שריפה.

    כיצד התקנת המערכת יכולה לסייע לנו?

    תפקידה של מערכת לגילוי אש הוא לטפל בכמה שלבים בזמן השריפה, על אילו שלבים מדובר? קודם כל, בשלב הראשון, כאשר יש חשש לגילוי אש או עשן ,מופעלת צפירה אשר מתריעה על המצב החדש, כלומר על גילוי אש או עשן. לאחר מכן, מערכות של מתזי מים שתפקידן לעצור את האש פותחות לאנשים דרך מילוט, כלומר אנשים מודעים להתקנה של המערכת וברגע שיש מקרה של שריפה למשל הם יודעים מה לעשות, המערכת מרתיעה בפני מקרה של אש והם יכולים להימלט. כיום זה כבר ברור – חובה על כל עסק להתקין מערכת גילוי אש ועשן.

    .

    סוגי מערכות לגילוי וכיבוי אש - מיגון אלקטרוניקה

    .

    כיום אפשר למצוא סוגים שונים של מערכות כיבוי אש וגילוי עשן כמו למשל: מערכות הפועלות על ידי אזעקה לשרותי הכבאות, התקנת מערכות גילוי אש הכוללת מצלמות המזהירות מפני אש. חשוב מאד כאשר אתם בוחרים את הסוג המתאים לכם חשוב לבחור את סוג המערכת לפי המקום, מה הכוונה? למשל, מבנים כמו מטבחים צריכים לדאוג למערכת גילוי אש או עשן המתאימה לסוג העסק שלהם. זכור התקנה של מערכת גילוי אש או עשן יכולה לעזור לך, יכולה להציל אותך מפני שריפה, חשוב על העתיד שלך, חשוב על המחר, חשוב על האנשים שאתה אוהב, התקן עוד היום מערכת גילוי אש ועשן.
    .

    כיום אפשר למצוא סוגים שונים של מערכות אלה, כמו למשל: כאלה הפועלות על ידי אזעקה לשרותי הכבאות וגם אחרות הכוללות מצלמות אבטחה המזהירות מפני אש. חשוב מאד כאשר אתם בוחרים את הסוג המתאים לכם לבחור את הסוג לפי המקום. מה הכוונה? למשל מבנים כמו מטבחים צריכים לדאוג לגילוי אש או עשן המתאימים לסוג העסק שלהם. זכרו, התקנת מערכות גילוי אש ועשן כאלה יכולה לעזור לך, יכולה להציל אותך מפני שריפה. חשוב על העתיד שלך, חשוב על המחר, חשוב על האנשים שאתה אוהב, התקן עוד היום.

    השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם:

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button