לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    האם מותר לשים מצלמה נסתרת בגן?

    רצף המקרים מהשנים האחרונות של התעללות בילדים על ידי צוות הגננות, הסייעות והמטפלות בגני הילדים והפעוטונים, הוביל לכך שיותר ויותר הורים בישראל חוששים לשלומם של ילדיהם כאשר הם מפקידים את היקר להם מכול בידי צוות הגן/פעוטון.

    "הגננת המתעללת הייתה נראית נורמטיבית לחלוטין והיא חיבקה באהבה רבה את הילד בכל בוקר" (מתוך עדות של אם שבנה עבר התעללות בגן ילדים)  

    התעללויות בילדים במסגרות החינוך השונות בישראל, איננה תופעה נדירה לצערנו, והיא עלולה להתרחש בכל מוסד חינוכי ובכל רגע נתון. ברוב המקרים בהם נחשפה פרשת התעללות בממדים כאלו ואחרים בגני ילדים, הורי הילדים בגן או בפעוטון היו בהלם מוחלט מכך שאנשי הצוות שהם כה הוקירו והעריכו עד להתפוצצות הפרשה, היו מסוגלים לעולל מסכת מתמשכת של התעללות בילדיהם. ברוב המקרים, מקרים של התעללויות בילדים וגני ילדים, נחשפות בעקבות עדות מצולמת המושגת דרך מצלמות במעגל סגור אבטחה  המותקנות בשטח הגן, וזאת בעקבות חשדות כאלו ואחרים העולים אצל חלק מההורים לאור שינויים התנהגותיים אצל ילדיהם.

    התקנת מצלמות אבטחה

    "לא האמנתי למראה עיניי וחטפתי שוק כאשר שמעתי את הדרך הבוטה בה המטפלת דיברה אל הילדים" (מתוך עדות של אב שביתו עברה התעללות בפעוטון)

     מקרי ההתעללות מהשנים האחרונות בגני ילדים, נחשפו בעיקר באמצעות תוצרי צילום ממצלמות האבטחה, ולכן, הצבת מצלמה במעגל סגור בגן הילדים איננה מבטיחה מניעה של מקרי התעללות בילדי הגן. מנגד, התקנת מצלמה נסתרת על ידי אחד ו/או יותר מההורים, יכולה לחשוף את ההורים לנעשה בגן בכל רגע ורגע. חשוב לציין שהתקנת מצלמה נסתרת אסורה על פי חוק והיא עלולה להוביל לענישה מחמירה כנגד אדם הפועל להצבת מצלמות נסתרות ו/או אמצעי הקלטה המיועדים לצרכי האזנות סתר.

    כפועל יוצא מכך, הדרך היעילה, הנכונה והחוקית ביותר לבירור חשדות העולים לגבי התעללות בגן/פעוטון של ילדיכם, היא שכירת שירותיו של משרד חקירות פרטיות המתמחה בבירור חשדות מסוג זה והשגת ראיות היכולות לתמוך ו/או להפריך את החשדות השונים.

    "סמכתי עליה בעיניים עצמות ובסוף התברר שהיא מפלצת" (מתוך עדות של אם שביתה עברה התעללות בגן)

    חוקר פרטי רשאי לאסוף ראיות היכולות לתמוך ו/או להפריך את החשדות העולים בדבר התעללות בילדים במגוון רחב של אמצעים חוקתיים, ולכן, שכירת שירותיו של משרד חקירות לצורך כך היא הדרך היעילה ביותר לבירור האמת. פנייה מוקדמת אל משרד החקירות הפרטיות, תמנע מכם גילוי מאוחר של מקרי ההתעללות (במידה ואלו אכן מתרחשים), ובכך, תוכלו למנוע מילדיכם להיות חשופים לצוות מתעלל אשר אינו ראוי לטיפת אמון מציידכם.

    לאור האמור לעיל, אנו ממליצים לכל הורה והורה שביניכם המעלה חשדות בנוגע להתעללות בילדיו בגן הילדים, לפנות בהקדם האפשרי לשירותיו של חוקר פרטי לצורך קבלת ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לאפשרויות החקירה הסמויות המתאפשרות לצורך בירור החשדות.

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button