לייעוץ ראשוני ללא התחייבות פנו אלינו

    מצלמות אבטחה IP (מצלמות רשת)

    מצלמות אבטחה IP הינן מצלמות אבטחה סמויות מבוססות רשת של מגה פיקסל אשר מאופיינות בעיקר ביכולת הקלטה ברזולוציה גבוהה ביחס למצלמות האנלוגיות המוכרות, ולכן מאפשרות יכולות טובות יותר של ניתוח אירועים. חברת מיגון טק עושה התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP MEGA PIXEL ממיטב היצרנים המובילים בענף כגון: GEOVISION ,MOBOTIX ,VIVOTEK ,AXIS ,DAHUA,HIKVISION,AVIGILION ,ACTI MESSOA ,SANYO.

     

    היקוויז'ן/HIKVISION:

    חברת היקוויז'ן הינה מהיצרניות הגדולות בעולם לייצור מצורי אבטחה ומתן פתרונות מיגון,לחברה מגוון מוצרים כגון:כרטיסי הקלטה
    דוחסי רשת,מצלמות רשת ברזולוציה גבוהה

     

    מובוטיקס/MOBOTIX:

    מצלמות אבטחה מסוג מגה פיקסל של חברת מובוטיקס / MOBOTIX הינן מתפקדות כמערכת עצמאית עם VMD חכם, ויכולת צילום ברזולוציה גבוהה של 3.1 מגה פיקסל, על ידי שימוש ברזולוציה גבוהה זו ניתן להגיע לרמת זיהוי גבוהה של פרטים לעומת אנלוגיות שמקליטות ברזולוציה של לא יותר מ-0.1 מגה פיקסל, כמו כן בזכות ריבוי הפרטים ואיכות התמונה של מצלמת המובוטיקס היא יכולה לבצע את עבודתם של 4 מצלמות סטנדרטיות.

     

    גאוויזן/GEOVISION:

    מצלמות IP מסוג מגה פיקסל של חברת גאוויז'ן/GEOVISION הינן מצלמות רשת ברזולוציה של 1.3 מגה ועד 5 מגה פיקסל והן מאופיינות ברזולוציה גבוהה ובאיכות תמונה גבוהה מאוד לצורך זיהוי הפרטים הקטנים ביותר במסגרת התמונה. המצלמות מגיעות בזיווד של מצלמת עין הדג/FISH EYE, גוף, בלו' וצינור אינפרא. המצלמות מתחברות למערכת הNVR העוצמתית של GEOVISION אשר מספת תוכנה ברמת גבוה מאוד עם יכולות גבוהות ונוחות משתמש.

     

    מסואה/MESSOA:

    מצלמות אבטחה IP מסוג מגה פיקסל של חברת מסואה/MESSOA הינן מצלמות רשת עם יכולת צילום ברזולוציה גבוהה. מצלמות אבטחה נסתרות אלה נבנות על חוזקה של טכנולגייתה-LUMII 2, טכנלוגיה זו מאפשרת הפחתת רעשים ומגבירה את עוצמת האור כך מתאפשרת קבלת תמונה איכותית בכל תנאי התאורה האפשריים. המצלמות פועלות בדחיסה שלH.264, חיבור POE, ו-ONVIF.

    Call
    Mail
    אקסטרה דיגיטל - קידום אתרים
    Call Now Button